بررسی ۹ تا از بهترین برند های گرامافون

بررسی ۹ تا از بهترین برند های گرامافون

انتخاب و خرید گرامافون مناسب از بین برندهای موجود در ایران کار به نسبت دشواری است. به عنوان نمونه می‌توان از برندهای: آنتیک، والتر، لاکچری، لوتوس، پلی نایس، تنوکس، مارلی، کویکا و اودریمر به عنوان ۹ تا از بهترین برند های گرامافون نام برد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با 4 تا از بهترین برند های گرامافون بیشتر آشنا شوید.

بهترین برند های گرامافون

می‌‌گویند مُد بعد از یک دهه دوباره باز می‌گردد. اگر بگوییم این اصل در مورد گرامافون نیز صدق می‌کند، بی راه نگفته‌ایم. زمانی که پای گرامافون به ایران باز شد، ایرانیان به آن جعبه آواز می‌گفتند. استفاده از آن از دربار ناصر الدین شاه شروع شد، با گذشت زمان اعیان و اشراف از آن بهره بردند و سپس به خانه مردم عادی نیز راه یافت و همه گیر شد. جعبه آواز یا همان گرامافون در طی زمان و با پیشرفت تکنولوژی کنار گذاشته شد؛ تا به امروز که دوباره با قدرت و شدت بازگشته است.

گرامافون‌های امروزی با حفظ ظاهر کلاسیک و اصیل خود از بالاترین و جدیدترین امکانات صوتی و تصویری برخوردار هستند. این گرامافون‌ها توسط شرکت‌های مختلفی تولید و ارائه می‌شوند و هر کدام از ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی برخوردار هستند. در این مقاله به معرفی ۹ تا از بهترین برند های گرامافون می‌پردازیم.

1- برند آنتیک

برند آنتیک یکی از برندهای فعال و معتبر در عرصه تولید گرامافون است و شاید بتوان گفت یکی از بهترین برند های گرامافون نیز هست. این برند به تولید انواع گرامافون‌های رومیزی و ایستاده و رادیو می‌پردازد. گرامافون‌های ساخته توسط این برند از چوب راش ساخته می‌شوند و شیپور فلزی دارند. این گرامافون‌ها از آپشن‌های بالایی مانند پخش نوار کاست، دی وی دی و سی دی، فلش، آ یو ایکس، بولوتوث، صفحه، رادیو، کارت اس دی و اتصال به سینمای خانواده از امکانات این برند تولید کننده گرامافون می‌باشد. اتصال به ساب ووفر، میکروفون و پخش استریو نیز از دیگر آپشن‌های این برند در عرصه ساخت گرامافون می‌باشد.

این برند در ساخت گرامافون‌های مبله از طراح‌های بسیار زیبایی استفاده کرده است و با توجه به حس نوستالژیکی که القا می‌کند، جلوه خاص و زیبایی به دکوراسیون داخلی شما می‌دهد.

گرامافون‌هایی که این برند تولید می‌کند انواع متفاوتی دارد. به طور کلی این گرامافون‌ها در دو دسته بندی رومیزی و مبله‌ یا همان ایستاده قرار می‌گیرند. در این قسمت به معرفی چهار نوع از بهترین مدل‌های گرمافون‌های برند آنتیک می‌پردازیم:

گرامافون آنتیک مدل ۲۲۰۵

این گرامافون از طراحی با ظاهر جدید و متفاوت برخوردار است. تنوع رنگ از جمله ویژگی‌های قابل توجه این نوع از گرامافون می‌باشد. امکانات بالا مانند پخش فلش، سی دی، دی وی دی، صفحه گرامافون و بلوتوث از جمله ویژگی‌های این مدل گرامافون می‌باشد که این محصول را به یکی از بهترین برند های گرامافون تبدیل کرده است.

گرامافون آنتیک مدل ۱۰۱

این مدل دارای بدنه محکم و مقاوم است. طراحی خاص و شیک به آن اصالت زیادی بخشیده است. این مدل مانند مدل پیشین از رنگبندی برخوردار است. همچنین از امکانات مطرح شده در مورد بالا نیز برخوردار است. بر بدنه این مدل گرامافون یک کشو تعبیه شده است که می‌توان از آن کشو جهت قرار دادن فلش، سی دی، صفحه یا سیم استفاده کرد.

گرامافون آنتیک مدل ۱۰۱

گرامافون آنتیک مدل ۲۲۱۱

این مدل از برند آنتیک ، یکی از بهترین برند های گرامافون،  ظاهری بسیار زیبا و متفاوت دارد. امکان پخش فلش، سی دی و دی وی دی، صفحه گرامافون، رادیو و بلوتوث از جمله خصوصیات این مدل می‌باشد. در بدنه این مدل نیز یک کشو تعبیه شده است که کارایی بالایی دارد.

گرامافون ایستاده آنتیک مدل 2211

گرامافون آنتیک مدل ۲۲۱۵

این گرمافون نیز مانند سه مدل معرفی شده در بالا از طراحی خاصی برخوردار است، امکان انتخاب رنگ دارد و امکانات بالایی مانند اتصال به رادیو، پخش سی دی و دی وی دی، فلش و صفحه گرامافون را دارد.

لازم به ذکر است که تمام گرامافون‌هایی که معرفی از جمله بهترین ‌های برند گرامافون‌ آنتیک هستند و شما می‌توانید با توجه به سلقیه شخصی یا فضایی که در اختیار دارید به انتخاب بپردازید. اشاره به گارانتی طولانی مدت گرامافون‌های این برند نیز شایان توجه است.

2- برند لاکچری

برند بعدی که یکی از بهترین برند های گرامافون محسوب می‌شود، برند لاکچری است. گرامافون‌های تولید شده توسط این برند مانند برند آنتیک که معرفی شد از امکانات بالایی برخوردار هستند که در ادامه به شرح و بسط چهار مدل از بهترین‌های این برند گرامافون خواهیم پرداخت:

گرامافون لاکچری مدل ۲۵۲۵

از مدل‌های برند لاکچری، یکی از بهترین برند های گرامافون، با ظاهری شیک و جذاب ساخته شده از چوب راش است. دو کشو در بدنه این گرامافون تعبیه شده که برای قرار دادن فلش یا سی دی بسیار کاربردی است. قابلیت پخش صفحه گرامافون، فلش، سی دی، بلوتوث و اتصال به آی یو ایکس از جمله قابلیت‌های آن می‌باشد..

گرامافون لاکچری رومیزی مدل ۱۰۳

این گرامافون به شکل رومیزی طراحی و ساخته شده است. بدنه این کار از چوب راش ساخته شده است. پخش صفحه گرامافون، رادیو در دو موج، فلش، کارت اس دی و بلوتوث از امکانات این گرامافون می‌باشد.

گرامافون رومیزی لاکچری مدل 103

گرامافون لاکچری مدل ۲۵۴۰

مدل گرامافون ۲۵۴۰ از امکانات مدل‌هایی که در بالا مطرح شده برخوردار است و در عین بلندگوهای استفاده شده در این مدل از بلندگوهای قدرتمند استریو می‌باشد. پخش صدا با قدرت بالا خصیصه بازر این گرامافون می‌باشد.

گرامافون لاکچری مدل ۲۵۱۴

مبله یا همان ایستاده بودن این گرامافون از طراحی منحصر به فرد این مدل خاص می‌باشد. امکانات بالا نظیر پخش صفحه، سی دی و دی وی دی، فلش، رادیو، بلوتوث، نوار کاست، آی یو ایکس، خروجی و ورودی صوتی و تصویری اپتیکال، صفحه نمایش ال ای دی جهت نمایش عملیات سی دی، کنترل از راه دور و پخش صدا به صورت استریو از جمله قابلیت‌های این گرامافون می‌باشد. همچنین این گرامافون قابلیت پخش صدا در سه سرعت کند، عادی و تند را دارد.

در میان مدل‌های موجود بهترین برند های گرامافون لاکچری این مدل بالاترین امکانات را دارد.

گرامافون لاکچری رومیزی مدل ۱۵۸۵

این گرامافون به صورت رومیزی طراحی شده است. پخش فلش، رادیو، صفحه گرامافون و بلوتوث از قابلیت‌های این مدل‌ می‌باشد. پخش صدا در سه سرعت کند، عادی و متوسط از جمله امکانات این مدل رومیزی می‌باشد.

3- برند والتر

برند دیگری که در مقاله بهترین برند های گرامافون به معرفی آن خواهیم پرداخت، برند والتر است. در این قسمت مانند بخش گذشته به معرفی چهار مدل از بهترین مدل‌های برند گرامافون والتر می‌پردازیم.

گرامافون والتر رومیزی مدل ۱۰۳

این گرامافون ظاهر زیبایی دارد و قابلیت پخش صفحه گرامافون، فلش، کارت حافظه اس دی، آی یو ایکس و رادیو در دو موج را شامل می‌شود.

گرامافون والتر رومیزی مدل ۱۰۴

از مدل های برند والتر، یکی از بهترین برند های گرامافون، که هم از نظر امکانات و هم از نظر شکل ظاهری به مدل ۱۰۳ که در بالا معرفی شد مشابه است. تنهای یک تغییر جزیی در ظاهر و در قسمت جایی که بلندگو قرار میگیرد این محصول را از مدل ۱۰۳ متمایز کرده است.

گرامافون والتر مدل ۲۰۱

این مدل از گرامافون یکی از بهترین‌های برند گرمافون والتر می‌باشد. ظاهر سلطنتی کار اولین چیزی است که در وهله اول به چشم می‌آید. کارت حافظه اس دی، پخش موسیقی از طریق آی یو ایکس، فلش، بلوتوث، صفحه گرامافون، سی دی و و دی وی دی و نوار کاست از امکانات این مدل گرامافون محسوب می‌شود. نمایشگر ال ای دی و نمایشگر عقربه‌ای امواج رادیو نیز علاوه بر امکانات مطرح شده بر روی این کار درج شده‌اند. در این مدل از گرامافون صدا به سه حالت کند، عادی و تند قابل پخش است.

پخش صدا به صورت استریو با قدرت بالا و اتصال به خروجی و ورودی صوتی اپتیکال از جمله قابلیت‌های این گرامافون می‌باشد.

گرامافون والتر مدل ۱۰۹

گرامافون والتر مدل ۱۰۹، یکی از بهترین برند های گرامافون در بازاردارای ظاهر چشم اندازی می‌باشد. یک کشو و یک کمد در بدنه کار تعبیه شده است که برای قرار دادن صفحه گرامافون، سی دی یا سیم بسیار مناسب می‌باشد. این گرامافون فول امکانات می‌باشد به طوری که پخش صفحه، سی دی و دی وی دی، فلش، رادیو، بلوتوث، نوار کاست، آی یو ایکس، خروجی و ورودی صوتی و تصویری اپتیکال از امکانات آن می‌باشد.

بلندگوهای این گرامافون دارای صدای واضح و شفافی است که برای تمام شنوندگان گیرا است.

گرامافون والتر مدل ۱۰۹

4- برند لوتوس

برند لوتوس یکی از نام آشناترین برندهای لوازم دکوراسیون منزل در ایران می‌باشد. قیمت مناسب، تنوع محصول وکیفیت خوب سبب آن شده است که این برند طرفداران خاص خودش را داشته باشد. اغلب افراد برند لوتوس را به تولید کننده تابلو و ساعت می‌شناسند. این در حالی است که برند لوتوس یکی از قدیمی‌ترین تولید کننده و بهترین برند گرامافون در ایران می‌باشد. در ادامه به معرفی چهار مدل از بهترین‌های گرامافون لوتوس می‌پردازیم.

گرامافون لوتوس کالین ۹۷۹۸

این گرامافون ظاهری نوستالژیک دارد و جنس بدنه از چوب است. قابلیت پخش صفحه در سه دور، پخش رادیو در دو موج، سی دی و دی وی دی، اتصال به کابل آی یو ایکس، فلش و اس دی کارت و بلوتوث را دارد.

گرامافون ایستاده لوتوس کالین ۹۷۹۸

گرامافون لوتوس مدل ۹۸۰۰

مدل گرامافون ۹۸۰۰ از برند لوتوس، یکی از بهترین برند های گرامافون، با قابلیت تنظیم دور موتور سه حالته، قابلیت پخش صفحه با سه سرعت، پخش دی وی دی و سی دی، درگاه فیش‌های صدا و تصویر آی یو ایکس، رادیو با دو موج، فلش، اس دی کارت و بلوتوث تولید شده است. این گرامافون در ۴ رنگ طراحی و تولید شده است.

گرامافون لوتوس مدل ۹۷۹۹

این گرامافون به لحاظ امکانات دقیقا مانند مدل پیشین است ولکین این مدل به رنگ فندوقی تولید شده است. همچنین کشو چوبی در این کار تعبیه شده است که برای قرار دادن صفحات گرامافون، سی دی و دی وی دی و فلش بسیار مناسب می‌باشد.

چند سوال مهم پیش از انتخاب بهترین برند گرامافون

اگر شما در پی انتخاب گرامافون هستید پیش از خرید باید به بررسی هدف از خرید گرامافون بپردازید. اولویت خرید خود را مشخص کنید.

 آیا ظاهر زیبا برای شما اهمیت دارد یا قصد دارید علاوه بر ظاهر زیبا به شنیدن موسیقی با کیفیت نیز بپردازید؟

آیا مایل‌ هستید که موسیقی مورد علاقه خود را از طریق فلش بشنوید یا به راحتی به بلوتوث گرامافون متصل شوید و در آهنگی که می‌خواهید را پخش کنید؟

چه مقدار هزینه برای خرید گرامافون در نظر گرفته‌اید؟

آیا علاوه بر گرامافون، دستگاه پخش موسیقی دیگری در منزل دارید؟ (این سوال از این حیث دارای اهمیت است که اگر شما دستگاه پخش دیگری در منزل داشته باشید، گرامافون برای شما جنبه تزیینی پیدا می‌کند و وسیله اصلی برای پخش موسیقی نخواهد بود ولیکن اگر گرامافون تنها وسیله پخش موسیقی باشد، می‌تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد).

پاسخ به این سوالات به شما کمک خواهد کرد که انتخاب بهتری داشته باشد.

انتخاب بهترین برند گرامافون

در مقاله پیش رو تلاش کردیم که ۹ عدد از بهترین برند های گرامافون را به شما معرفی نماییم و چهار مدل معروف از چهار برند برتر به تفصیل توضیح دادیم. حال نکته اصلی که در انتخاب و خرید بهترین برند گرمافون به شما کمک می‌کند، اطلاع از این واقعیت است که تنها برتری که بین مدل‌های معرفی شده وجود دارد در امکانات و کیفیت صدا است. چرا که قطعات اصلی داخلی تمام این برندها از چین وارد می‌شود و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

علت اختلاف قیمت؟

 در حقیقت هیچ تفاوتی بین برندهای معرفی شده از لحاظ فنی وجود ندارد. عاملی که باعث تغییر قیمت هر گرامافون می‌باشد در ظاهر، کیفیت بدنه و جنس شیپور نهفته است. بدین معنی که هر چه گرامافون بزرگ‌تر باشد، چوب مرغوب‌تری در آن به کار رفته باشد، شیپور فلزی باشد و امکانات پخش بیشتری داشته باشد قیمت آن نیز بیشتر می‌شود و بالعکس.

 به همین دلیل پیشنهاد می‌شود پیش از خرید گرامافون و گشت و گذار در میان انواع مدل‌های موجود به تعیین بودجه و امکانات مورد نظر خود بپردازید.

در این مقاله سعی شد که ۹ برند از بهترین‌های گرامافون را به شما معرفی نماییم و ۴ برند از آنان را به تشریح و تفصیل معرفی کنیم. در صورت بروز هر گونه پرسش با پشتیبانی سایت ترنم گالری از طریق شماره زیر در ارتباط باشید.

۰۹۳۶۵۸۴۲۱۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!