دکور کردن میز سرو

دکور کردن میز سرو

.

میز سرو چیست

به طور معمول میز سرو  به میزی گفته می‌شود که در قسمت گوشه سالن گذاشته می‌شود و بر روی آن با اکسسوری دکور می‌شود اما این میز کاربردهای دیگری نیز دارد که در ادامه به توضیح آنان خواهیم پرداخت.

دکور کردن میز سرو
دکور کردن میز سرو

مدل‌های متفاوت میز سرو موجود در ترنم گالری را می‌توانید از طریق این لینک مشاهده نمایید.

میز سرو از متریال‌های متفاوتی ساخته می‌شود. بدنه میز سرو معمولا اگر چوب یا فلز ساخته می‌شود و صفحه روی میز نیز از متریال‌های متفاوتی است. سنگ، چوب، شیشه یا فلز از سری متریال‌هایی هستند که برای صفحه روی میز سرو به کار برده می‌شود. جهت کسب اطلاع از انواع جنس‌های میز سرو مقاله میزهای سرو از چه جنسی هستند منتشر شده در ترنم گالری را مطالعه نمایید.

کاربردهای میز سرو

میز سرو کاربردهای بسیاری دارد که بر اساس نوع استفاده شما از میز سرو مشخص می‌شود. در ادامه به معرفی انواع کاربردهای میز سرو می‌پردازیم:

میز سرو به عنوان میزی جهت دکور کردن اکسسوری

عموما امروزه میز سرو به عنوان میزی جهت دکور کردن اکسسوری استفاده می‌شود چرا که این میز، میز اصلی دکوراسیون داخلی محسوب نمی‌شود و شما می‌توانید آیتم‌های متفاوت که مایل به استفاده از آنان در دکوراسیوان داخلی خود هستید را بر روی میز قرار داده و با آنان میز را دکور کنید.

دکور کردن میز سرو
دکور کردن میز سرو

قرار دادن عکس‌های قدیمی خاطره انگیز، یادگاری‌ها، شمع، مجسمه و ساعت و… از سری آیتم‌های دکوری هستند که شما می‌توانید بر روی میز قرار دهید. پیشنهاد می‌شود که برای دکور کردن آيتم‌های خاطره انگیز یا اکسسوری‌های ارزشمند بهتر است که میز سرو انتخابی شما از جنس و کیفیت خوبی برخوردار باشد تا ارزش معنوی و مالی آیتم‌های دکور را حفظ کند.

میز سرو به عنوان میزی برای گلدان

میز سرو  می‌تواند به عنوان پایه‌ای برای گلدان یا گلدان‌های متفاوت انتخاب شود و گلدان‌ها بر روی آن گذاشته شود. قرار دادن گلدان بر روی میز حس زیبایی و آرامش را برای شما و دکوراسیون داخلی شما فراهم می‌کند.

توجه کنید که میز سرو با صفحه چوبی انتخاب خوبی برای قرار دادن گلدان نیست چرا که ممکن است هنگام آبیاری گیاه، خیسی گلدان باعث آسیب به صفحه می‌شود. بنابراین پیشنهاد می‌شود در این خصوص از میزی فلزی استفاده نمایید و یا میزی با بدنه چوبی و صفحه سنگ انتخاب نمایید.

.

میز سرو فلزی با صفحه سنگی
میز سرو فلزی با صفحه سنگ

قرار دادن گلدان در فضای دکوراسیون داخلی انرژی بسیار خوبی به منزل شما منتقل می‌کند. چرا که گل و گیاه یک موجود زنده و برآمده از طبیعت است که انرژی طبیعت را به فضای شما منتقل می‌کند. این در حالی است که بسیاری از میزهای سرو از جنس چوب طبیعی ساخته شده‌اند و ترکیب یک گلدان گل و یک میز سرو چوبی حس خوبی از طبیعت زنده را به دکوراسیون داخلی شما می‌آورد.

انواع مدل‌های میز سرو ساخته شده با چوب طبیعی را از طریق این لینک مشاهده نمایید.

میز سرو به عنوان میزی برای سرو غذا

از میز سرو می‌توان به عنوان میزی جهت سرو غذا و پذیرایی از مهمانان استفاده کرد. مهمانی دادن از قدیم ریشه در فرهنگ غریب نوازی ایرانی داشته است. میز سرو به میزبان جهت سهولت پذیرایی کمک بسیاری می‌کند. میزبان می‌تواند پیش از رسیدن مهمانان پذیرایی خود را بر روی میز سرو آماده کند و زمان مهمانی به معاشرت و تعامل بپردازد و مهمانان خود به صورت راحت هر آنچه که می‌خواهند را از روی میز بردارند و میل کنند.

چیدن میز سرو
چیدن میز سرو

استفاده از میز سرو جهت پذیرایی علاوه بر اینکه هوشمندی شما در پذیرایی را نشان می‌دهد به مهمانان نیز احساس راحتی منتقل می‌کند و آنان می‌توانند در هر زمان که می‌خواهند از خود پذیرایی نمایند و نیازی نیست که شما در مقابل مهمانان خًم و راست شوید!

میز سرو جهت دکور کردن لابی ساختمان

 بسیاری از ساختمان‌ها که لابی و یا ورودی بزرگی دارند می‌توانند از میز سرو جهت دکور کردن ورودی استفاده نمایند. میز سرو در لابی ساختمان زیبایی بسیاری به دکور می‌دهد. از سوی دیگر میز  سرو در ورودی ساختمان حس صمیمیت و اصالت میزبان را به مهمانان منتقل می‌کند.

بسیاری از منازل لوکس و یا ساختمان‌های شیک از میز سرو در لابی یا ورودی استفاده می‌نمایند تا به مهمانان دقت و توجه خود را در انتخاب آیتم‌های لوکس دکوراسیون داخلی نشان دهند.

.

میز سرو در لابی ساختمان
میز سرو در لابی ساختمان

بهترین اکسسوری برای دکور کردن میز سرو

از قاب عکس‌های خاطره انگیز، شمع، ساعت، گلدان، مجسمه، آینه‌های مینیاتوری، کتاب، یادگاری‌های ارزشمند و… می‌توان به عنوان اکسسوری برای دکور کردن میز سرو استفاده کرد. به عقیده من بهترین اکسسوری برای دکور کردن میز سرو عکس‌های خاطره انگیز دوستانه و خانوادگی است! چرا که احساس صمیمیت را منتقل می‌کند. البته باید توجه داشت که نوع اکسسوری انتخابی باید متناسب با جا و نوع کاربردی میز سرو باشد.

به عنوان مثال بر روی میز سرو که در دفتر کار قرار گرفته است می‌توان مجسمه دکور کرد تا احساس رسمی بودن و حرفه‌ای بودن از آن فضای کار به مراجعه کنندگان منتقل شود. این در حالی است که بر روی میز سرو لابی ساختمان می‌توان گلدان‌ گل طبیعی دکور کرد تا احساس صمیمیت و خوش آمدگویی به مهمانان منتقل شود.

میز سرو را در کجا بگذاریم

جایگاه میز سرو باید بنا به نوع کاربرد آن تعیین شود. اگر میز سرو شما میزی است جهت پذیرایی از مهمانان، جای آن در سالن اصلی پذیرایی و یا در نزدیکی میز ناهارخوری و آشپزخانه است. پیش از انتخاب میز سرو باید جای قرارگیری آن و نوع کاربردی آن برای شما مشخص باشد. بنا به جای قرارگیری و کاربرد آن است که شما می‌توانید بهترین میز سرو را انتخاب نمایید.

میز سرو قهوه ای چوبی
میز سرو قهوه ای چوبی

در صورت بروز هر گونه پرسش با پشتیبانی سایت ترنم گالری از طریق شماره زیر در ارتباط باشید.

۰۹۳۶۵۸۴۲۱۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!
×