راهنمای خرید میز سرو

راهنمای خرید میز سرو

میز سرو چیست

میز سرو میزی است که در فضای گوشه سالن دکور می‌شود و بر روی آن با اکسسوری تزیین می‌شود. این میز کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد که در ادامه این مقاله به توضیح آن پرداخته‌ایم. امروزه در بازار مدل‌های متفاوت و بسیار از میز سرو موجود است.

میز سرو
میز سرو

مدل‌های متفاوت میز سرو موجود در ترنم گالری را می‌توانید از طریق این لینک مشاهده نمایید.

برای ساخت میز سرو متریال‌های متفاوت بسیاری به کار برده می‌شود. چوب و فلز دو متریال محبوب در ساخت میز سرو هستند. سنگ، چوب، شیشه یا فلز نیز  از سری متریال‌هایی هستند که برای صفحه روی میز سرو به کار برده می‌شود. جهت کسب اطلاع از انواع جنس‌های میز سرو مقاله میزهای سرو از چه جنسی هستند منتشر شده در ترنم گالری را مطالعه نمایید.

راهنمای خرید میز سرو

خرید میز سرو با توجه به تنوع انواع مدل‌های میز سرو در بازار احتیاج به توجه و دقت دارد. پیش از خرید میز سرو چند نکته را باید مد نظر خود قرار دهید:

کاربرد میز سرو برای شما چیست؟

میز سرو باید بنا به کاربردی که برای شما دارد انتخاب شود. از آنجایی که میز سرو در جایگاه‌های متفاوت کاربردهای متفاوت نیز دارد باید پیش از خرید به این موضوع توجه نمایید.

میز سرو می‌تواند به عنوان میزی جهت دکور کردن اکسسوری، قراردادن گلدان، میزی برای ورودی ساختمان یا میزی در دفتر کار استفاده شود. ابعاد، مدل و جنس میز باتوجه به موقعیتی که در آن قرار می‌گیرد انتخاب می‌شود. بنابراین پیش از خرید به کاربرد میز سرو بیاندیشید و میز را بنا به کارآیی که برای شما دارد انتخاب نمایید.

میز سرو را برای چه فضایی می‌خواهید؟

مشخص نمودن فضایی که میز سرو را برای آن در نظر دارید در خرید میز سرو از اهمیت بالایی برخوردار است. میز سرو امکان و قابلیت این را دارد که در فضاهای بسیاری مورد استفاده قرار بگیرد. سالن اصلی به عنوان میز اکسسوری، ورودی ساختمان، دفتر کار جهت قراردادن کتاب‌ها و گوشه سالن به عنوان پایه‌ای برای گلدان‌ها از سری فضاهایی هستند که میز سرو می‌تواند در آن‌ها قرار بگیرد و به تبع ابعاد، ظاهر، جنس و سایر مشخصات میز با توجه به نوع کارآیی آن قابل تغییر است که در نتیجه اثری واضح بر قیمت آن نیز دارد. بنابراین پیش از خرید میز سرو مشخص نمایید که آن را برای چه فضایی در نظر دارید.

میز سرو کلاسیک و شیک
میز سرو در دکوراسیون کلاسیک

ابعاد فضایی که در اختیار دارید چقدر است؟

ابعاد میز سرو انتخابی شما می‌بایست متناسب با متراژ فضای در اختیار شما باشد. در واقع میزهای سرو در ابعاد و اندازه‌های متفاوت در بازار موجود می‌باشند که هر کدام بنا به فضای مورد استفاده انتخاب می‌شوند.

همواره باید تعادل و تناسبی بین میز انتخابی و فضای شما برقرار باشد. از انتخاب میز کوچک برای فضایی با متراژ بالا و بر عکس جلوگیری نمایید چرا که این کار تناسب اندازه‌ها را در دکوراسیون داخلی شما بر هم می‌ریزد.

سبک کلی دکوراسیون داخلی شما چیست؟

دانستن اینکه سبک دکوراسیون داخلی شما چیست به انتخاب شما سهولت می‌بخشد چرا که در بازار مدل‌های متفاوت میز سرو با سبک‌های کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن و مینیمال موجود است و هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارند اما میز انتخابی می‌بایست با سبک کلی دکوراسیون داخلی شما همخوان باشد.

به عنوان مثال میز سرو مدرن زیبایی خود را زمانی نشان می‌دهد که در دکوراسیون داخلی مدرن قرار گرفته باشد ولی اگر میز سرو مدرن را در دکوراسیون داخلی کلاسیک دکور کنیم هیچ گونه زیبایی به همراه نخواهد داشت. به اصطلاح وصله ناجور می‌شود!

بنابراین پیش از خرید میز سرو از سبک دکوراسیون خود مطلع باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر نیاز به راهنمایی در خصوص سبک دکوراسیون دارید می‌توانید با ما در ارتباط باشید و به صورت رایگان راهنمایی دریافت کنید. ۰۹۳۶۵۸۴۲۱۶۵

قیمت میز سرو

میز سرو در بازار تنوع قیمتی متفاوت دارد که از حدود ۳ میلیون تا حدود ۴۰ میلیون موجود می‌باشد. ابعاد، جنس، سازنده، متریال به کار رفته و زیبایی کار در تنوع قیمت گذاری موثر است.

به تبع هرچه کالا از متریال با کیفیت‌تر ساخته شده باشد و سازنده زحمت بیشتری بابت ساخت آن کشیده باشد، قیمت نهایی کالا افزایش میابد.

کیفیت و مقاومت میز سرو

میز سرو یکی از آیتم‌های دکوری و در عین حال مورد استفاده در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. بسیاری از افراد زمانی که میز سرو را تهیه می‌نمایند از آن جهت فضایی برای دکور کردن اکسسوری‌های یا گلدان‌های خود استفاده می‌نمایند. قابل توجه است چنین میزی می‌بایست از کیفیت و مقاوت بالایی برخوردار باشد تا آسیب نبیند. بنابراین مهم است که میز انتخابی شما از مقاوم و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

میز سرو باکیفیت و مقاوم به سادگی آسیب نمی‌بیند و شما می‌توانید تا مدت‌ها بدون هیچ گونه آسیب دیدگی از آن استفاده نمایید. در این خصوص پیشنهاد می‌شود که میز سرو ساخته شده از چوب تهیه نمایید تا علاوه بر زیبایی بسیار، مقاومت نیز داشته باشد و به وسایل شما آسیبی وارد نسازد.

راهنمای خرید میز سرو
میز سرو در گوشه سالن

مدل‌های متفاوت میز سرو چوبی موجود در ترنم گالری را در این لینک مشاهده نمایید.

پیشنهاد می‌شود که میز سرو خود را از گالری مطمئن و امن خریداری نمایید تا بابت کیفیت و مقاومت میز خیال جمع باشید.

در صورت بروز هر گونه پرسش با پشتیبانی سایت ترنم گالری از طریق شماره زیر در ارتباط باشید.

۰۹۳۶۵۸۴۲۱۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!
×